between these walls

i torsdags var vi på timmys och dennys studentmottagning, var jätte trevligt :) satt och snackade skit och lyssnade på musik, sen skulle dom dra till deras slutskiva men jag och frida satt kvar med finnen, acke, ekim och carl innan vi drog förbi max där sjuka saker hände hehe och sen hem till fridissss. i fredags var det bara att ta tag i dagen efter att vi vaknat, hem och handla inför lördagen sen iväg och jobba. var jätte lugnt så mimmi och karla behövde inte jobba och när dom gått kom det hur mycket folk som helst såklart haha men det gick helt ok. när jag slutade kom frida till odenplan så drog vi till gaudi och träffade emil och grabbarna, sen var det tänkt att vi skulle på efterfest men vi hamnade hemma hos mig istället. vaknade svinbakis i lördags men var bara att bita ihop :( åkte till rådhuset med emilija och frida för att hämta mitt legg men ickeeee för dom hade stängt!! dumma polisen det stod inte på deras jävla hemsida. ush. hur som helst, sen tillbaka hem och då hade massa gäster redan kommit :) resten av kvällen bestod av matkoma, solarium och dr who. kunde ju inte dra till solidaritet då jag inte hade något legg........... men men, var väl lika bra det för snart ska jag iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0