let's kill tonight

har inte gjort mycket alls idag eftersom att jag är sjuk. legat och dött på balkongen, i soffan, på köksgolvet och i sängen. standard, hehe. kollade på harry potter och somnade till nya x-men filmen, fick cola men hann inte dricka den innan jag somnade igen och den blev varm. absolut hatar att vara sjuk. det är hemskt och ensamt och tråkigt. men jag gjorde krämnudlar idag, var evigheter sen sist. snart åker alla mina tjejkompisar till gotland.
alla utom nadia. för jag har ingen pengar. skulle fått tillbaka lite pengar men ser inte ut som det... men men blir ensam i två veckor istället, jag som älskar att vara ensam :) ska jobba på brännan och lyssna på hög musik och dricka löjligt mycket vin a la christine. har även gjort upp lite livsmål för nu och framåt. (ingen speciell ordning)

*ta körkort
*åka på volontär resa
*hitta nytt jobb
*flytta hemifrån
*fixa min nya tatuering
*gå ned 10kg
*bryta upp med alla negativa och bittra människor i mitt liv
*läsa ut alla böcker jag börjat på
*ta upp måleriet igen
*åka upp till jonna (om hon vill såååklart)
*åka ned till göteborg
*käka på puta madre tills jag storknar
*ta tag i londonresan!!

ja listan är ju inte slutgiltig och lite tunn är den nog men man måste ju börja någonstans!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jaaa, det vill jag såklart!! :) saknar dig gumman :)

2011-07-09 @ 12:28:46
URL: http://jonna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0