la vie n'est pas juste, mais il faut se battre sur

hej bloggisar! idag har vart en lång dag. vaknade redan vid 8 och gick en promenad med beyla, sen hem och hälla i mig kaffe och försöka ladda batterierna. gick hem till ivana och käkade lunch med henne, emilija och mille sen såg vi på aladdin :) sen hem och ligga lite i migrän... när jag började må bättre blev jag uttråkad så jag bakade en chokladkaka, tanken var att jag skulle ha den till ikväll med frida men hon bokade andra planer... så jag tog ett glas vin och såg på "just go with it" och sen en lång promenad med bravca, ivana och arre och så fick dom min chokladkaka :) imorgon kommer ivana, emilija och aros hit och så ska vi gå en lång promis, fixa en god sallad och se nån film :) sen blir det middag hos jaksic! tänkte köra ett skins marathon senare på kvällen också. sen är det fredag och det betyder jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0