infinite

heeeeeeej bloggeen
i helgen har jag jobbat så från och med idag är jag ledig tills fredag :)
så jag har gått en långpromenad med beyla, solat, gått runt i centrum och ska strax laga ihop någon middag och kolla på lite filmer resten av kvällen :) filmer på dagens schema är into the wild (om ni inte sett den så måste ni göra det!!! jätte bra film), mr. nobody, no strings attached och en långvarig förlovning. måste ju självklart ha med en gråtfilm ;) känns jätte ensamt i lägenheten fast mamma och dom åkte i söndags... är tråkigt att vara själv. har ju jobbat så ahr inte känt av det på samma sätt så ska se om ivana vill komma över och kolla film eller något :) ikväll ska frida på förhandsvisningen av harry potter.. är inte alls avundsjuk nej nej.............
men snart är det min tur också!! wiwi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0