hola!

idag vaknade jag med världens migrän :( så har legat i alla våra sängar och soffor idag och mått dåligt. började vakna till vid 5, då lagade teten mat åt oss. blev kyckling fajitas såååå himla gott!! till maten såg vi i am numer four, alex pettfyer är ju himla snygg hehe.. sen sprang jag iväg och solade och köpte grädd och chokladglass så vi hade choklad kväll här med ansiktsmasker, chokladglass och varmchoklad med grädda och marshmallows :) sen såg vi en jätte konstig serie som hette "wilfred" hahaha. nu ska jag ut med beyla och sen blir det lite heroes avsnitt. imorgon ska jag sola och storstäda innan jobbet, ska försöka få hit benke eller patrik att hjälpa mig med min cykel också så jag kan cykla till jobbet :) och snaaaart är det dags för götet!!! wii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0