grab somebody sexy tell 'em hey

måste skriva av mig det här, för alltså världen är så sjuk hahaha. emilija sitter framför tvn och kollar på askungen och jag och ivana fikar. så kommer vi in på killar och jag berättar massa om min kille och så när jag ska visa honom så känner ivana honom hahahaha alltsssåååå vad är oddsen!! dör lite grann haha. sen när vi sitter och snackar snygga idrottare så kommer vi in på lashes (yoann gourcuff) och jag är helt stumm att hon vet vem han är. ibland är man bra tjejig och löjlig men gud så kul det är :) nu blir det ned och köpa persikor och lite annat till vår sallad sen blir det zumba träning och middag hos henne :) riktig tjejdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0