we are your friends

hallå i stugan! känns som världens längsta helg, haha. i fredags fick jag sova ut, var super skönt sen kom micke hit och pratade lite :) älskar hans goda råd och roliga berättelser haha, världens bästa morbror :) han satt även och berättade om liverpool-arsenal som han var på för ett par år sen... då vart man lite avis! sen mötte jag karla och så gick vi hem till henne och hon lagade sin kända soppa, finns ingen godare typ haha och så kom hennes mamma hem så åt vi en mysmiddag :) sen vart det panik fix innan jobbet, det gick bra men var helt slut och alla var lite extra otrevliga men ibland blir det så! frida och grabbarna var där också :) sen vart det burger king och så drog vi hem :) i går började kl 18, perfekt till matchen men eftersom att min chef är så bäst så fick jag sitta och se den :D och viiiiilken match, kunde inte förklara hur lycklig jag var och inget kunde beröra mig. äntligen släpper det, äntligen är vi arsenal igen!! hur som, när vi slutade så drack vi lite och chefen skjutsade oss till solidaritet, anto och özgur var där!!! har inte träffat dom på evigheter så det var skitkul! sen träffa vi massa andra också... :)
kom inte i säng förrän vid 6 och ska snart iväg och jobba, hatar mina rutiner så mycket men det funkar så de är väl bra :) veckan blir produktiv, ska träna och dra till studion massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0