världens längsta helg

tjabba! äntligen är den här helgen över säger jag bara!! i fredags fixade vi aldrig gotland, får göra det i veckan istället. drog hur som helst hem till chrille och karla och så käkade vi och fixade oss innan vi åkte till jobbet, tiden rullade på och när vi slutat så började vi shotta och dricka lite, sen skjutsade chefen oss till solidaritet där det gick helt åt helvete haha, mina äggstockar exploderade, pratade krasslig engelska och fick i mig litervis med sprit under någon timme bara.. sen försvann karla och chrille så jag stannade med dom andra, sen vid 4 rörde jag mig hemåt.. hamnade i bråk på tunnelbanan men några väktare hjälpte mig, sprang därifrån och hann med tunnelbanan mot akalla som jag så fint nog somnade på... vaknade i akalla och var bara att vända tillbaka. väl hemma somnade med en gång, vaknade vid 9 och var så grisbakis man bara kan bli, rörde mig inte ur badrummet förrän det var dags att åka till jobbet, hemskt seg kväll och mådde inge vidare alls och slutade med storbråk. i söndags jobbade jag hela dagen, var inte en kotte där förutom bästa mikail :) hade egentlingen bara velat sova men icke, sen igår jobbade jag också och sen hem till frida och myste och kollade på black swan och my name is khan, as bra filmer!!! värda att se. somnade vid 5 och vaknade i panik av att jag stängde av larmet i sömnen, tog bussen hem och då var det tydligen ingen fara haha. lagade pannkakor med mamma innan vi drog och hämtade emilija och moa, sen en sväng till centrum. hittade ett par BRA vinterskor, så lycklig! nu täänkte jag lägga mig och se någon film och somna, är helt död..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0