onsdag

idag har jag inte gjort mycket alls, superskönt!! har pluggat spanska och holländska och sen vart ute på en långpromenad med beyla.. men mår inte bra alls, känner mig helt slut som om någon tar all min energi.. måste börja rensa i mitt liv och fokusera på vad som får mig att må bäst, ska ta tag i träningen helt nu och bara äta nyttigt och gott :) imorgon jobbar jag lunch, var längesen jag jobbade en "vanlig" lunch så hoppas det går bra, efter ett tag utan det så känns det som om man är nybörjare igen haha.. sen är det möte och så tänkte jag ta mig ut och jogga om det inte är allt för halt. idag förlorade arsenal. stackars min familj som får stå ut med det här... men helt ärligt så var det katastrofalt hur dåligt vi spelade. ingen gnista alls. förstår inte varför vi alltid tar förgivet att vi ska vinna matchen bara genom att vara där? när slutade vi kämpa? sååå mycket i mitt huvud och hjärta just nu som bara snurrar runt kring dom här problemen, och vem vi ska köpa och ush... men det blir bra, någonstans blir det bra. och vi skulle ju faktiskt kunna vara lika dåliga som liverpool hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0