lite blandat

hej bloggen och alla ni som läser! vissa dagar skjuter min besöksstatistik iväg rejält och andra inte alls, men oavsett så är ni lite dåliga på att kommentera! endast min fina kusin som gör det, hon som har det sådär tooook bra i thailand just nu! så om ni vill veta något, berätta något hemligt eller bara säga hej så shoot! nyår var hemskt, därför vill jag inte skriva någonting om det till respekt för william. lördagen låg jag bara i sängen, såå skönt. söndagen vart det jobb hela dagen, segare än segast kan jag ju erkänna.. sen i går jobbade jag till 10, amanda kom förbi och drack te och snackade lite skit :D sen åkte jag hem till frida och käkade nudlar och såg på rec 1&2 med henne och leyla, såg lite av step up 3 också men leyla och jag fick universums skrattattack hahaha. idag var en deppig dag, eller rättare sagt hela veckan har vart otroligt deppig. världen är så orrätvis, hatar döden. hatar dumma sjukdommar och dumma olyckor. önskar jag kunde göra något eller gå tillbaka i tiden. saknar dennis så det gör riktigt ont.. men livet går vidare :( imorgon ska jag och karla sola, sen blir det middag med amanda :) och efter det adrian lux!! kommer bli så kul :) sen jobbar jag resten utav veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0