all day

idag är andra dagen i rad som jag har migrän.. kroppen orkar snart inte mer! hur osm helst, igår blev det middag med amanda och karla :) så var erik, joakim och hans tjej med! jätte trevligt, sen kom katta, vickan, emelie och dom och så började vi dricka lite, vi vart ett stort gäng tillslut men fick för oss att svänga förbi vårt älskade ego eftersom att andré skulle stå i baren idag! haha allt därifrån gick åt helvete, förstår inte varför man utsätter sin kropp för så mycket sprit egentligen. tanken var ju att vi skulle på adrian lux, eller ja det var väl den enda anledningen till att jag gick ut (och att jag skulle få träffa min snygging...) men så vart det ju inte! typiskt. eller ja, helt ärligt har jag fet ångest att vi missade det. ville så jävla gärna gå.. men men. vaknade med bakis och ångest imorse men var bara att dra sig upp till jobbet, vi hade ca 5 gäster under dagen, var såååå segt. sen kom karla och bytte av mig så stannade jag en stund innan jag shoppade lite på åhlens och sen hem. väl hemma fick jag migrän och har legat däckad tills nu, och även fast jag fortfarande är helt slut så lär det inte gå särskillt bra att somna om :( imorgon ska vi boka gotland, sola och sen jobb. kanske svänger förbi solidaritet och hejar på sebbe också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0