it all comes back to you

ja tja tjaa!
sen jag sist skrev så har allting ändrats radikalt.
till att börja med så vart den där fotbollskvällen en snefylla på ego som slutade i tårar utanför råsundastadion, ha-ha-ha. som vanligt alltså. vaknade och var så jääävla bakis i torsdags men tog en sväng till centrum med mamma innan jag gick tillbaka till min sköna myshörna på balkongen, en pepsi rikare! fredagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde innan jobbet (i know, förlåt men min insomnia snurrar upp mitt huvud) blev i alla fall käk på jobbet med tjejerna innan. tror jag. hehe
sen kom frida, amanda och sofia dit och så svängde vi förbi gaudi en stund, sen åkte vi alla plus mange hemåt. sov hos frida, vaknade vid 11 och så gick vi över gatan till pizzeria lötsjö och gottade oss, sen mys till talang 2011 och så såg vi "cornelis" väldigt fin film :) svängde förbi solna och gick lös på lite affärer och sen hem och käka thaimat med mamma och pierre. bra dag i stort sett men väl på jobbet sabbades allt som vanligt och åååååååååååå så trött på det här och på alla. fuck it tänker inte ta din jävla skit längre.
"säg inte så, gilla inte så, se inte så" bla bla bla. men du får visst göra vad fan du vill va. fuck you very much.
ord betyder ingenting sålänge din jävla handlingar visar mer. nu har jag fan fått nog.
MEN MEN ska inte slösa mer engeri på dig då du tydligen inte tänker på någon annan än dig själv, sitter och pratar med bästa sonny nu och han får allt att kännas much betterrr:)
ska strax lägga mig, imorgon blir det jobb 14-23 och så möter vi liverpool så bara att va pigg! peaaaaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0