Dirty mind, lonely heart

Vad har hänt sen sist jag skrev då? Chrille vann deltävlingen på hells (Simon spelade inte.) så nu på torsdag är det final, heja!! Fredagen var alla svinbakis, tror jag aldrig mått så dåligt faktiskt... Men var bara att jobba på :) lördagen var jag fortfarande bakis men blev jobb där med haha. Söndag likaså, Arsenal förlorade mot bolton så jag ville egentligen bara be alla dra åt helvete.. Slutade ett så var helt död på måndagen, vilket var mammas födelsedag så vi hade lite gäster över sen träffade jag Adam. Idag har jag och eric vart och shoppat runt i Bromma blocks, var trevligt. Sen hem och middag till i himlen finns inga känslor haha sååå fin film! Snart ska jag ut och jogga och avsluta med en solning, imorgon ska jag jobba till ett sen hem till karla. På torsdag ska vi mysa innan finalen på hells :) ska kicka förbi Adam och hans vänner innan om jag hinner! Sen jobb hela helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0