tgif

yo!
igår var jag på cityaktuen hela dagen. bajstråkigt och fick inte ens hjälp så måste dit på måndag igen. 
jesper kom hit med bilen så jag fick bli den första att åka med han, lite läskigt faktiskt.
idag har jag vart med micke, han har börjat käka några lyckopiller så han är lyckligare och vildare än en 5åring haha. han var ett tag nära på att kasta min arsenal mugg också. (med flit)
ska snart ta en dusch och sen laga mat, vet inte hur jag ska göra med denna fredags kväll.
ena delen av mig vill freaka ur på ACE och den andra delen av mig vill ligga i soffan och käka sourcream sweet chili chips och glo serier.
något där emellan vill jag ju inte ha! ge mig en riktig fredag nuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0