lär få skit för det här men whatever

okej så folket klagar på att SD är inne i riksdagen.
helt ärligt bryr jag mig inte. dom kommer inte spela någon större roll.
hellre dom än äckel KD!!
och det visar hur pinsamma våra andra partiledare faktiskt är, att inte ens sminkas i samma rum haha.
och hur opålästa folk är. (nu röstade jag inte på SD och står inte för allt men utgår från alla super brighta människor på facebook, twitter och aftonbladets chatt)
och skåne får ta smällen för den höga procenten. herregud, hade jag bott i skåne hade jag röstat SD för länge sen!
citerar lukas nu "det har ju varit klart i ett års tid, skäms istället för att ni inte bjudit in dom i samtal och snackat sönder dom"
partierna går ihop för att utesluta SD och för att övertala folket till att inte rösta på dom.
istället för att förstå att folket lägger sin röst på sd av en anledning.
att folket tycker det finns problem som vi vill lösa. men partierna vill inte lösa. allt handlar om att bannlysa och undanröja.
hela valet är pinsamt. "SD kommer skapa kaos i riksdagen"
KANSKE för att alla är lika omogna som förskole elever???? just sayin
sen, om ni väljer att öppna era trångsynta ögon och faktiskt skulle läsa igenom vad SD vill göra, så vill dom minska invandringen med 90%.
står ingenstans att dom ska kasta ut alla invandrare eller att ingen ska få komma in i sverige.
och seriöst, moderaterna är ju lika hemska isåfall. moderaterna gör så att allting blir en klassfråga och det är grunden till rasism.
bra sverige!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju ingen jävla koll på SD. Du är lika dum i huvudet som dem.

2010-09-22 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0