blandat

hej kompisar!
jag lever knappt men nu är jag uppe en stund och ska snart ringa min bästissssss och försöka få i mig lite mat :(
igår vann arsenal och real madrid! dock var jag inte kapabel att se matcherna.
har missat en miljon serier på bara några dagar får ångest vet inte hur jag ska få tid att ta igen alla innan det kommer nya avsnitt haha.
sen gick anton inte vidare i idol! typiskt att dumma smink sebastian fick den chansen. men anton är bra endå! nu hejar jag på gulliga andreas hehe eller kanske han simon. geij(?) har en skön whiskyröst och sånt gillar vi! madde är ju världens gulligaste så hoppas hon går långt!
och snart är det dags för paradise hotel och min gamla vän johannes ska vara med så de måste man ju se
här har ni en fin onsdagslåt!

http://open.spotify.com/track/7sm3orGGwNFqmWFSPRl8eT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0