random

Du heter: nadia emelie schefström
Smeknamn: nadialiciousssss hehe nej men har inget typ.
Beroende av: skulle nog inte säga att jag är beroende utav något
Vad tror folk om dig? oj... det vill jag nog inte veta!
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår eller mina ögon
Hur imponerar man på dig? om man inte försöker imponera på mig
Brukar du skratta för dig själv? sorgligt nog så ja haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Puss"
Var bor du? solna
Trivs du där? nää ush
Har du haft sex idag: neeej
Hur svarar du i mobilen: hej det är nadia!
Vem ringde du senast?: karla
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: lite snicksnack bara
Brukar du komma i tid: neeej :(
Hur känner du dig nu: svin bakis
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: äckliga
Vad saknar du: något nytt
Hade du en bra kväll igår: haha ja
Favorit dryck på morgonen: te
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 2
Är du blyg?: ja men jag brukar dölja det
Sysslar du med någon idrott: 
nej, tråkigt nog så gör jag inte det längre

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hehe
Är du nöjd med ditt liv: nej
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: ingenting hoppas jag
Vad är det värsta du vet?: mobbing. och folk som behandlar djur illa. ush
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja
Vad är det finaste du fått?: hmm.. en signerad busted bok. eller jag vet inte
Du samlar på: inget
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta utomlands
Vill du gifta dig: nej
Vad dricker du helst när du är törstig: gurkvatten! eller cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0