7

du är så äcklig haha
som en liten slampa som söker bekräftelse
och söker dig till folk som du vet bryr sig om dig när du känner dig ensam
och behöver lite kärlek för en kväll
så pinsamt att ha känt och brytt sig om en kille som du
och låtit sig utnyttjas fast man vetat att man är luft i dina ögon
för du bryr dig inte om någon annan än dig själv
så skönt att slippa dig efter all skit jag tagit från dig
kalla mig fästing
ignorera mig den enda kvällen jag någonsin behövt dig på riktigt
fixar ny tjej efter 2 veckor
till och med en tandborste fick hon, det finaste man kan få av någon
va otrogen inte bara en gång
somnade så jag fick sitta utanför en hel jävla höstnatt
ragga på min kompis
glömde min födelsedag efter 3 år
och alla gånger jag bad dig låta mig vara så kunde du inte ens det
det enda som var bra med dig var när du hade känslor att bry dig om någon annan
för nu när du inte har det så ser man vad du verkligen är
och det är ingen att ha respekt för
en sak att göra misstag och ångra det
men du känner varken ånger eller skuld
bara blåser bort problemen och skiter i hur hårt du svek mig
bara för att det funkar bra för dig
konstigt att jag aldrig tänkt på det förut
att jag aldrig lät mig öppna ögonen förrän nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jag håller med. känner igen mig som fan.

2010-10-04 @ 17:46:08
Postat av: nadia

ingen ska behöva känna igen sig. ush för kärlek

2010-10-07 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0