jobb jobb jobb!

hela veckan! igår jobbade jag och sen kom oscar dit och följde mig hem, sen idag så var jag i centrum med mamma och handlade lite mys till kvällen, sen iväg och jobba och sen hem igen! väl hemma så hade vi "pierre dagen", som vi alltså skapat istället för fars dag eftersom att moa alltid är borta då. så dom bakade brownies och fixade kyckling med cashewnötter medans jag jobbade och så kollade vi på sverige-tyskland och gav pierre lite presenter. nu kollar jag på portugal-spanien och ska snart lägga mig och iväg och jobba imorgon! förhoppningsvis ska jag träffa kim eller acke på dagen. sen blir det jobb fredag & lördag och kanske söndag,måndag, tisdag! så blir segt med uppdateringar, men ska i alla fall ut på fredag efter jobbet och på lördag är det middag innan jobbet :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0