hehehe

Tissues for your issues:

An ugly llama for your ugly drama:


Kommentarer
Postat av: Hedda

Jaha!:D men de låter kul ju! Är du bartender då lixom?



Jag har troligen fått en skada när jag föddes. Förlöstes med sugklocka, o då kan tydligen nacken ta stryk.

Har haft ont i fleeeera år, så länge jag kan minnas, o först när jag va i kina så röntgade jag nacken, o då såg dom att den va för rak för att vara normal. o Nu när jag kom hem till sverige så har jag gått till en kiropraktor o nu sjukgymnast oxå. Men kiropraktorn blev jätte chockad när han såg mina röntgen bilder, och kunde inte förstå hur jag kunnat gå sådär så himla länge. (för förut har jag varit hos en sjukgymnast men hon sa att det bara va mina muskler som jag använde fel typ.)

så han försöker knäcka tillbaka den nu, går dit typ varannan vecka, o jag ska börja träna upp musklerna där nu. men gör ont så in i helvete fortfarande:/

2010-11-15 @ 13:33:59
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0