hallå i stugan!

i torsdags jobbade jag lääänge som sagt, men de va kul :) på kvällen kom grabbarna och sarah och leyla till baren så när jag slutade satte jag mig med dom en stund innan jag åkte hem! helt slut var jag haha. hur som, i fredags mötte jag karla och så gick vi runt i stan och käkade lite innan vi drog till salongen och sabina fixade oss :) sen vart det jobb! efteråt drog jag till nype med amanda och gänget, sen drog jag tommy och oliver hem. i lördags var det stor handling och fika innan jobb :) sen till ego, white och ego igen och kvällen slutade riktigt illa... men allt är ok :) söndagen rörde jag mig inte ur sängen haha!
ska snart iväg och köpa lite julklappar och skor åt moa sen blir det el classico ikväll!!! såååå nervös
måste även kolla in paradise hotell ikväll... har inte sett ett enda avsnitt den här säsongen för det känns så sjukt att se johannes på tv, men nu ska amanda hoppa in ikväll hahaha så sjukt så då måste man ju kolla!
hoppas ni mår bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0