dead

är så himla slut, har jobbat nonstop nu och varje jobbdag känns som en utgång så ni kan ju tänka er! men det är kul och alla är trevliga :) igår flängde jag runt hur mycket som helst och hade ärenden överallt och super stressad men fick ihop allt tillslut innan jag skulle åka till jobbet, var jätte stressigt på jobbet men det var kul och tommy, plöjing, HQ och killarna kom förbi och var jätte trevliga och sa att jag var duktig haha då vart jag lite lugnare. efter jobbet drack vi lite och tog en taxi till solidaritet, var ganska grisigt och vi gick runt och snackade harry potter med alla hahaha. kom hem 7 imorse och vaknade 10 känner mig helt misshandlad men ska snart se arsenal-tottenham såååå nervös!!! vinner vi inte den här matchen så kommer det vara en pina att vara trevlig mot alla ikväll. och sen är det ett tag till innan det är ett NLD igen. hur som, sen är det bara ladda om och dra och jobba igen! jobbar ensam med danijela och daniel idag. men hade mer än gärna legat och käkat chips och kolla på nån dålig film ikväll och bara vilaaaaaaaaa... jobbar söndag, måndag, tisdag också tror jag så då blir det vila på onsdag! idag fyller även en fin tjej år. hoppas hon får en bra födelsedag. grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0