hong kong

sha sha! sinnessjuk helg säger jag bara!!
i fredags vart det som sagt uppsala, drog dit på tom mage vilket var de dummaste jag gjort haha karla fick släpa hem mig gullis, sen vaknade vi ganska tidigt i lördags segade hela dagen drog iväg till mig och sen hem till mackan med texas och förade innan vi drog vidare till ego, dumt beslut att gå ut då men fick ta smällen.. idag har jag vart så förnedrad och bakfull att jag inte velat leva typ hahaha men bet ihop och drog till fredde och käka tacos och kolla på stephbrothers hahah as bra film!! sen vart det en promenad hem från kristineberg längs fina pampas och kom nyss hem och har fixat lite te och ska degaa :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0