värdelöst

Det är ju helt värdelöst att sakna någon.

I tisdags var jag barnvakt åt emmi igen, men denna gång hemma hos dom. Hade lite små migrän innan men bet ihop och det gick riktigt bra, aros var hemma också men han var lugn haha:)
Sen trillade familjen in en efter en, så jag och ivana tog aros och emilija på en promenad och sen glodde vi tv och drack kaffe.
Kom hem vid 12 och slockna på en gång haha.
Igår var jag hos läkaren, sen hämtade vi emmi och så vart det kloklippning för beyla. Var barnvakt i några timmar innan mille kom och hämtade henne, då vart det tvättstugan och efter det gick jag och moa och handlade lite, sen vart det middag och percy jackson med familjen. Bra film men kändes som om något fattades? Men tror alla är lite småkär i han nu ;)
Idag ska jag inte göra någonting!!!! :) första lediga dagen då jag inte har något planerat så ska bara krya på mig hihi:)
Pussis

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej! Yes det har jag :) eller min kompis har fixat allting åt mig, men hon har gjort designen själv.

2010-03-12 @ 10:02:50
URL: http://rks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0