happiness overflowin

Dålig update..
Helgen då, i fredags var jag barnvakt, sen kom karla hit och vi fixade oss och åkte hem till ekwall :) vi förade där sen åkte vi till ego och körde vidare på white.
Lördagen så var jag och handlade med mamma, sen mötte jag karla och sonny i fridhemsplan, sen kom resten av tjejerna och efter det åkte vi till lazees releasefest. Var där i några timmar, träffade på andré, puffen och deras kompis HAHA från ingenstans, sen drog vi vidare till ego och sen white.

Måndagen var bara kaos och hemsk, så den vill jag inte belasta bloggen med. Men igår kom karla hit och så drog vi och kollade på robins träning, sen drog vi hem till robin och kollade på en skit läskig film "the fourth kind".
Idag skulle jag till läkaren men icke, så har bara chillat hela morgonen. Ska träffa tobbe senare :D:D
Sen ska jag mattias lära mig gitarr :) efter det blir det kanske bio med grabbarna eller utgång.
Pusssiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0