outta here

Vad har jag gjort i helgen då? I fredags låg jag i migrän hela dagen, sen åkte jag hem till karla och tröck i mig hamburgare och lite drinkar, sen åkte vi och mötte linn och drog till ego :) där firade vi sonny :)
Sen drog jag hem..
Imorse vaknade jag 9 pigg som en räka och tog en lång promenad med beyla i solen, sen gick jag mamma och pierre hem till ivana och mille :) sen vart de centrum med mamma bravca och emmi. Drog hem och däckade i ett migrän anfall igen, sen har jag vart avdankad resten av kvällen. Något riktigt fel på min kropp åååååååååååååh :(
Vaknade nyss så blir lite ben&jerry och vampire diaries.
Hm imorgon ska jag träffa tobbe en stund om jag mår bättre, sen blir det nog en lugn kväll..
Pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0