lay

tjeenis!
mycket som händer, i onsdags vart de utgång, torsdags vart det releasefest för gorilli, riktigt mysigt faktiskt träffade även rikaaaaaad :D
och igår gled jag runt i stan, och fixade lite ärenden sen lämnade jag moa i slussen och drog förbi gisse och snicksnackade lite, sen mötte jag karla och vi drog hem till mig och käkade lite. sen drog vi till ego, ganska bra drag träffade mycket kul folk sen kom petter dit också, kvällens höjdpunkt iih:D
ligger fortfarande i sängen, är as deppig idag, vill bara stanna i sängen och gråta ut hos någon men får bita ihop och dra iväg på egos fullmoon party, ska dit på förfesten och sen lär de bli ganska mycket folk :)
imorgon ska ja inte göra ett piss! och nästa helg ska jag inte gå ut alls de har jag lovat mig själv nu! måste börja lyssna på min kropp..

och du, du känner mig bättre än så.. du vet vad som är sant. sluta lek dum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0