its never ooooooooook

ahtjoooooooooooo
lördags va nice många söta ansikten ute och innan det var det melodifestivalen, anna vann som säkert alla vet men ja tyckte eric skulle vunnit.
söndags vart det städdag och fotboll med tobbe och grabbarna sen vart det film, the ugly truth haha bra film.
idag har jag gjort massa ärenden med mamma och sprungit runt i centrum, träffa tobbe en snabbis och sen hem för jag fick migrän :( nu sitter jag här och ska snart käka lite chokladpuddig, fast jag egentligen inte gillar det hehe.
imorgon blir det läkaren................. dö tråkigt men måste göras. sen på onsdag ska jag mysa med mickis :D och på torsdag blir det SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLEN hahaaaaaaaaaaa suck on that.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0