i wont back down

Yo! igår gled jag runt i solna med karla hela dagen, träffade fina människor sen drog vi upp till mig och åt kyckling och klyftpotatis till bp - aik, riktig skitmatch...
Sen fixade vi oss lite innan vi åkte till karla och bytte om och allt sånt.
Vi drack en flaska akvavit haha säger ju allt. Men väl ute fyllde felix år så alla var där, träffade massa jag inte träffat på år och dar mysigt! fick en fin snefylla, bytte namn på några på min mobil, fråga mig inte varför men kan säga att det skapade förvirrning imorse. lyckades få johan att åka tunnelbana haha och fick sällskap av skägget hem så allt gick bra som tur var!

vaknade kl 9 imorse pigg som vanligt och inte ens en gnutta bakis, bara lite ångestfylld men meeeen. träffade tobbe en stund som var i solna för ovanlighetens skull :D och nu sitter jag här och ska snart iväg till världens bästa farmor! hoppas ni mår braaa! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0