All the right moves

läkarbesöket gick bra, gick därifrån med tungt hjärta och som en ny människa. blev en av de som lider av en sjukdom på trettio minuter.. men imorgon får jag min medicin så hoppas den fungerar och att jag blir bättre snart för jag är så trött på det här att jag spricker snart! men har så underbara vänner som jag vet inte låter mig fastna i den här svackan <3
men känner mig ganska tom på ord, är ganska svårt att ta in och känns inte riktigt verkligt så lär väl komma som en bomb vilken dag som helst, men får va glad att de äntligen hittade något så jag kan få hjälp.. :) men ska inte tynga ned min lilla kära blogg med detta mer!
imorgon ska jag träffa micha och skitsnacka lite, sen på torsdag blir det sälen och på fredag ska jag träffa bästa pettssssooon:) sen blir det helg, har lovat mig själv att inte gå ut den här helgen på grund av hur jag mår men kom på mig själv med att planera vad jag ska ha på mig på fredag så vi får väl se hur de går med det.... haha!

Kommentarer
Postat av: jonna

vad söt du är gumman:)<3

2010-03-18 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0