Weekend

Hej min lilla blogg.
Sååå helgen då alltså.
I fredags var jag påbio med jesper, vi såg instängd 2 den var jätte äcklig och läskig! Men bra:))
Sen drog vi hem till jeppe och jag klippte hans polisonger haha blev jätte bra.
Sen lördagen så chillade vi hela förmiddagen. Drog hem och fixade mig lite innan jag åkte till karlis och käkade och fixade oss, sen kom vickan och så satt vi och var löjliga och gjorde bort oss mot folk hahaha.
Sen blev det ego och white.
Vaknade helt död på söndagen men klädde på mig snabbt och åkte till karla, så tog vi det lugnt hela dagen och såg på avatar men hajade ingenting av första timmen av filmen haha, men fin film blev kär i honom hehe.
Och nu blir det spikmattan och lite john ME, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0