shoot the runner

Sååå, en sammafattning utav helgen!
Fredag:
Var på bio med gisse och såg bright star, väldigt bra och gripande film! Är ju en sucker för poet killar.. hehe. Efter det gick vi till blueberry och åt lunch och sen gled vi runt i stan, så mysigt att umgås med henne :) sen sprang jag hem en stund innan jag begav mig till karla och åt världens starkaste tacos hahahha.. Sen åkte vi till kristineberg, hem till fredrik där zander och robin var och så spelade vi lite tvspel jag var såklart bäst:) hehe
Efter några timmar drog vi alla mot ego och fortsatte kvällen, sen blev det white och sen grodan, sen drog jag och karla till donken där gullpatrik kom förbi :) sen drog jag hem till en vän..

Lördagen så drog jag hem till karla på morgonen haha svin trött så vi somnade om till kl 3, helt döda gjorde vi lite nudlar och fixade oss för att dra hem till robin och zander i frösunda. Där gjorde vi lite allt möjligt haha, kollade på fotboll och sen halloween 2 riktigt äcklig film :S sen lagade robin jätte god mat tror det var lövbiff med fetaost och lök och runda pommfrittes :D sen såg vi på panaromal activity och jag höll på att dö haha zander också, var bara karla som lekte cool och robin som skrattade :(
Efter det drog vi ut till ego, där jag träffade mina älsklings bävrar!!! Började nästan gråta för jag vart så glad:)) sen var det massa trevligt folk där och vi drog alla vidare till white och där vart de ganska vilt.. :)
Sen drog vi hem till karla och vart en ganska galen hemresa haha.

Idag har vi bara chillat i sängen, sov så himla dåligt och jätte oroligt :( plus att en miljon människor ringde hela natten och smsade.. :( har en känsla av att något dåligt kommer hända snart.. :S
men men! vi käkade tacos igen fast mös till det lite och kollade på glee :) sen kom jag hem för någon timme sen. Borde egentligen sova för jag ska upp tidigt imorgon på massa ärenden, men har haft ett djupt samtal med en av mina bästa vänner så har huvudet fyllt med tankar nu haha.

Och nu har jag och karla startat vår gemensamma blogg, www.abadromance.blogg.se check it out! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0