Go ahead and jump

Har vart helt kass på att blogga, men händer så jäkla mycket i mitt liv just nu... men ska försöka bli bättre :)
I veckan har jag inte gjort ett smack förutom att vara hos läkaren. Är hos läkaren 3 gånger i veckan. Är så jäkla trött på det här, vill bara ge upp. Orkar inte att de går en dag till med provtagningar och falska förhoppningar. Är utmattad och trött på det här, vill må bra igen. Vill kunna göra saker, vill jobba igen...
Men jag ska inte trötta ur er med mina trötta tankar haha :)
Den här helgen har vart underbar, precis vad jag behövt. I fredags firade vi knutte med grabbarna, mina små puttinuttisar åh vad jag älskar dom hahaha :) gammel och tobbe var piggast;) plus karla då hahaha.
Men hur som, drog hem till karla då det behövdes haha.. lägger upp videobevis sen!

Lördagen låg jag och karla i sängen och bara snicksnackade om allt och inget, drog mig hem och fixade massa här sen kom karla hit och så åt vi och kollade på melodifestivalen. Skandal att varken alcazar eller elin lanto inte gick vidare..
Sen drog vi till ego och så kom johan och gänget dit :) var jätte kul. Sen drog vi till white där mangeee var :) kvällen där gick åt att prata fotboll haha! Oklar kväll hur som helst...

Men det var en hård helg, speciellt nu när mina värden är så låga så idag har jag knappt kunnat gå och bara skakat. Men är lite bättre nu och just nu sitter jag och kolla på big bang theory och äter thaimat:) skulle egentligen till farmor idag men william halkade och slog i huvudet så blev problem med hans shunt :( så de fick åka in till sjukhuset :( så jobbigt! :( hoppas det inte är några allvarliga problem..

Här är lite bilder ifrån igår i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0