tjulu

i lördags jobbade jag! var riktigt segt och inte mycket folk alls, men jobbade med mimmi och hon är så trevlig så de gick bra:) när jag slutade hade vi sällskap till sumpan, sen mötte HQ mig och vi drog hem till honom där det var lite folk så det var trevligt :) kom hem runt 5 och var helt iskall, sov riktigt dåligt men på söndag morgon var det bara kliva upp och kolla lite idol innan jag var tvungen att åka till jobbet! aldrig vart med om så lite folk men det var faktiskt mysigt. ska snart duscha och sen iväg och boka tandläkartid, har lyckats göra något knas med en av tänderna så måste fixa det innan nyår haha. sen ska jag förbi några tatuerare och kolla deras jultider och om jag kan boka, hade vart underbart att få det gjort nu! sen blir det jobb :) karla byter av mig vid 7 och då blir det fotboll, är så vansinnigt nervös. spurs-chelsea spelade oavgjort igår så nu måste vi verkligen vinna annars vet jag inte vad jag tar mig till.. ush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0