that thing you do

hej bloggen! idag var jenny och rocke här, och så var  det besiktning av balkongen. åkte sen drog jag till kista med eric och moa och fixade lite julklappar :) mår så mycket bättre idag :D svullnaden i halsen har lagt sig lite så imorgon ska jag luncha med karlis och sen strosa runt lite i affärer och sen iväg till frida och städa+julpynta, sen blir det käk och vin med nån film! sarah kanske är med också :) så skönt att bara chilla, i helgen blir det jobb igen så får passa på att ta vara på min lediga tid, senaste tiden har jag vart så slapp och bara försökt ta igen med massa serier och kört ut mig helt på helgerna så har vart några kaoskvällar, men nu ska jag dela upp allt så blir det nog bättre :) och snart blir det tatueringsdags!! äntligen @:)

Kommentarer
Postat av: jonna

Vad ska du tatuera? :D:D puss

2010-12-08 @ 09:07:02
URL: http://jonnaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0