standard procedure

hej bloggeeeeeääääääääääään! i lördags var det riktigt segt att jobba, sjuuuukt mycket folk men vi lyckades fixa det i alla fall :) fick stänga och sen direkt till nype men alla hade blivit utslängda när jag kom in så stannade ett tag med erik, mange och emil och sen mötte jag dom andra på donken innan vi drog hem till salle! riktigt seg efterkaka men det var mysigt, sen gick jag och tommy hem var så hemskt kallt så tog en taxi från råsunda sen helt underbart. var inte hemma förrän halv 7 och sen skulle jag upp 10, kan ju säga att jag var så slut man bara kan bli men pallrade mig upp och åkte till jobbet och öppnade, sen kom danne och så var det en seg söndag :) danijela kom vid 5 och då rullade allting på as skönt! idag har jag vart i kista med moa och shoppat lite och så såg vi på harry potter! sen vart det olearys med oskar, var jätte trevligt och gott :) kom hem och kollade matchen, arsenal vann!!! helt seriöst vid 3-0 målet så GRÄT jag av lycka. inget i världen slår känslan när ens lag vinner. inget. så nu är jag som en ny människa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0