sjukis

ush jag mår så himla dåligt! har åkt på någon vintergrej från emilija och mamma..
i lördags började jag jobba 8, var helt vimsig och mådde inge bra alls men jobbade på till 11, jag och karla fick sluta tidigare så vi stannade och drack lite innan vi gick vidare till ego för att säga hejdå till linnea och sandra! men drog hem rätt så tidigt med tanke på hur jag mådde, men karla var utelåst hahaha så vi chillade i fridhemsplan lite med en surfare innan vi skiljdes åt.
igår så hade jag skyhög feber men var alldeles för varm för att ligga i sängen och ta det lugnt så gick ut i parken med emmi och så bakade vi pepparkakshus och kollade på skönheten och odjuret :) var jätte mysigt men idag så känner jag att det kanske inte var en bra ide. skulle egentligen iväg till kista men icke, ska istället göra det imorgon och bara ta det lugnt idag och bli friskare :)
feeeta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0