natten är lång

hallå där! sen jag sist skrev så har jag tränat vattenaerobis för första gången med frida, hennes mamma och sarah. var typ as roligt och fan vad skönt det var efteråt, dock inget större fan utav kloret men det löser sig. sen drog vi hem till frida och käkade och sen kom sarah och vi drack vin och spelade plumms och chicago, gick inge vidare på plumms men vann på chicago i alla fall ;) hur fult ser inte chicago ut egentligen? stavningen alltså. sen bara fel ut. hur som, vi satt uppe till 6 och nördade simpsons innan vi däckade haha, sen dagen efter hjälpte jag henne att städa vi började vid 2 och 6 så var vi klara och kunde börja med maten, helt sjukt haha men kände mig duktig i alla fall. idag har jag vart barnvakt och kollat snövit och käkat lussebullar, älskar verkligen lussebullar så himla mycket, finns inget godare!! meeen hur som, sen en snabb dusch innan jag åkte iväg till jobbet. var en lugn dag vilket var ganska skönt för jag har haft super ont i min fot den här veckan.. kom hem för ett tag sen och nu käkar jag, oväntat nog,en lussebulle! jay vann tydligen idol, helt rätt även fast jag anser att daniel borde vunnit allt (a) imorgon ska jag på middag hos farmor och sen jobba :) har fått kläm på hur man mobilbloggar nu så kanske slänger iväg något kul inlägg när jag är där :) fast helst av allt hade jag bara velat ligga under täcket och ha star wars marathon med någon mysig kille, men icke! får önska mig det i julklapp antar jag, hehehe! sooooo long suckers! pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0