left to forget

hej bloggiseeen! igår fick jag jobba över, var en såndär dag när allt gick åt helvete och min feber var skyhög men jag och mimmi lyckades ta oss igenom dagen! sen kom karla och så åkte vi och handlade och sen hem till henne och chrille, så vart det käk och så kollade vi på hulken, take one och myste :) idag vaknade jag 8 fast jag inte börjar jobba förrän 20.00 lagom kul när jag verkligen hade behövt sova ut och bli frisk... men men, ska snart duscha och sen iväg och träffa karla, sen blir det middag och jobb. och en utgång på det... får se hur min nedbrutna kropp klarar det, får knarka ipren och leva på strepsil idag igen! CL lottning idag också. arsenal får möta barca. finns inget lag jag hatar mer än barca, blir tokig. ush. sen ställs två av mina lag mot varandra, real madrid-lyon. blir inte så kul med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0