juletider

älskar verkligen julen, möjligtvis inte julmaten (förutom glöggen och all saffran! mums) men den här julen var helt perfekt. underbart väder, mycket folk och massa mys! igår åt vi frukost tillsammans innan jag och eric gick ned till centrum och letade efter lite saker att ha på oss till kvällen, fick även med oss fallout 3 haha men hur som, väl hemma fixade vi oss alla massa och jag lockade moas hår, hon blev jätte fin :) sen gick vi över till familjen jaksic och var där hela kvällen :) åt massa julmat och drack olika glöggar och cider och såg på harry potter och åt gröt :) jätte mysigt men vart sååå trött efter middagen haha! kom hem vid 11 och såg på mannen i järnmasken(?) och slockande! jätte skönt :) åt en god jultoast som mitt ex jesper lärde mig för någon jul sen, riktigt gott med varm choklad till! nu sitter jag och lyssnar på cudi innan jag snart ska iväg och jobba, sen ska vi fira leyla som fyller 19 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0