hola!

cha chaaa, igår var en effektiv dag! frostade av frysen, flyttade iväg den och sen var vi på klänningjakt i stan! stackars eric som fick dras med i affär till affär haha.. hittade lite julklappar också :) kom inte hem förrän vid 8 då gick jag och solade och sen hem till frida där leyla och sarah var, så käkade vi ben&jerrys och kollade på "dumma mig" haha såååå gullig, "ITS SO FLUFFY!!!!" hahahaha!! bästa filmen. sen låg vi och planerade massa och skrattade tills vi typ grät självklart fick jag värsta tills på lördag! kom inte i säng förrän vid 5 och gick upp halv 9 imorse, då följde frida med mig hem och så gick vi ut med beyla tills frida skulle jobba :) sen har morgonen spenderats med att slå in julklappar med syskonen, snart ska jag duscha sen luncha med frida innan jag ska iväg till slussen och fixa det sista, sen fika med R och sen iväg till maxi och storhandla och sen baka och sen jobba... åååååh så lite tid! men det går nog ihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0