heeeej bloggääään

igår jobbade jag som sagt, sen vart det käk och fotboll med chefen, vinne och oscar! fotbollen gick käpprät åt helvete och mitt älskade arsenal fick ta mycket skit av mig inatt, ush... men hur som, sen var jag påväg hem men bestämde mig för att ta en promenad med frida så vi gick runt i duvbo och blev förföljda av en ful katt haha! vi gjorde allt för att få bort den men inget funkade förrän en annan katt började följa efter oss. orkade inte gå hem så sov hos frida, sen imorse var det bara upp med tuppen och iväg och mötte mamma och så käkade vi thaimat och har köpt lite julklappar :) och nu är jag hemma och andas lite, ska strax iväg och äta. sen blir det träna och studion med karliiiisss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0