better begin

tjenixen! idag har jag fått sova ut, gick inte upp förrän 11 såååå skönt :) sen kom eric hem och så gick jag, eric och mamma ned till centrum :) eric klippte sig så jag passade på att ta hål i örat, gjorde inte alls ont faktiskt men nu börjar det kännas lite haha. får dock inte vara i klor på 6 veckor :( så får se hur jag löser träningen, får köra på en snygg badmössa... haha. hur som, vi gick runt i centrum i flera timmer och köpa lite julklappar, så nu är det mesta klart bara ivana och teten kvar :) och så får jag köpa mammas och pierres imorgon! så skönt att få det gjort men känns lite stressigt för imorgon är sista dagen jag kan köpa något, sen jobbar jag nonstop...
men nu blir det käk, sen ska jag bara ta det lugnt och njuta av min lediga dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0