abri

tjeeenis, igår jobbade jag som sagt! slutade ett och drog iväg med grabbarna en stund men slutade med att jag tog en taxi hem, seriöst det bästa valet jag gjort det här året hahaa! vaknade imorse hur snurrig som helst men drog mig till jobbet och jobbade en lugn lunch, sen iväg till solna och mötte leyla och frida och så köpte jag sista minuten julklappar haha. idag har vi haft massa gäster på julmiddag eftersom vi ska fira med familjen jaksic imorgon, är mätt som en oplätt och har fått massa fina saker! såå nöjd :) snart kommer gisse hit och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på vicky cristina barcelona innan jag somnar, ska bli såå skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0