looks like daddy's little girls aren't sugar and spice and everything nice

tja tjo!
nu är det söndag igen... helgen har vart galen haha, fredags så var jag barnvakt sen kom karla hit och fixade lite innan vi drog till henne, förade och mötte linn och drog till ego och där gick det utför haha, länge sen ja va så bakis som jag var i lördags :( men vaknade med tuppen och så käkade jag och karla lunch i solen och sen drog vi hem till mig och kollade på tsatziki haha väldens sötaste ungeee!! tänk om alla killar va sådär va! sen drog vi ut.
idag fyller min kära mamma år :) har vart barnvakt hela förmiddagen så vi har gått runt i solna, sen nu har vi fixat massa gott som vi ska äta och så ska vi kolla igenom hela solsidan haha! sen kommer gisse och karla hit och så får vi se hur kvällen slutar :)
här är två bilder från mattes skiva i torsdags :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0