late night drinker

shaaa, igår var jag ute med tjejerna, blev cattelin och ego (cattelin måste vara de SÄMSTA stället ever!!!!! har nog aldrig haft kul där för alla är så jäkla otrevliga) var kul men otaggad så vart tidig hemgång.. idag när jag vaknade snurrade allting i huvudet, trodde först att jag var bakfull men icke utan jag var lite mysigt sjuk sådär! men karla kom hit och så käkade vi lite och kollade på runaway bride och sen såg vi på saved hahaha sjuk film... och sen blev de en promenad med beyla och sen drog vi hem till fredrik och spelade tvspel, fick smisk så de bara sjöng om det så ska börja träna lite ;)
kom hem för ett tag sen och dricker mitt lilla te.
imorgon har jag inga planer men ska tydligen bli dåligt väder enligt min lilla väderflicka amanda så kanske myser hela dageeeen.. :)
här har vi en bild ifrån idaaag då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0