hold on to me

okej hej bloggish.
middagen hos faster var hur mysig som helst, kul när alla kusinerna är samlade förutom skåne då :(
i går så åkte jag och hämtade biljetterna till beck, sen var jag jätte duktig och joggade hem med beyla, blev runt ursvik, lötsjön och råstasjön! :) sen in på arken och boka kloklipp. sen drog vi hemåt och duscha och sen iväg med eric till centrum, käkade och sen vart det iväg till bio. såg "the last song" bra film men fan vad jag hatar cancer. blir så jävla ledsen.. och kan konstatera att jag inte är en sån tjej som ska gå på bio med killar då mina tårkanaler är lite svår hanterade hehe


och vilken kille liam hemsworth är... mums
hur som, efter bion mötte jag karla och så drog vi till ego där det var någon bjudning, och efter det drog vi till jensens skiva på royal var trevligt :) sen drog jag sonkan och karla hem!
vaknade med universums feber idag och de är ju gött... så har avbokat hela dagen och ska bara kurera mig inför valborg, då händer de mycket grejer! ska först iväg på intervju, sen på karlas mössmottagning, sen middag innan vi drar till uppsala med johan och ekwalla och gänget, amanda och katta och tjejerna ska dit ocksååå :) sne drar vi hem och förbi ego och säger hejdå till clabbe som har sin sista dag :( sen får vi se vad kvällen har ett erbjuda..
sen ska ju min farfar opereras också :( jätte jobbigt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0