You're everything i thought you never were

Har nyss jobbat, helt död, har feber och vill bara lägga mig och dö... haha
är hemma hos karla ialla falloch skasnart möta riiigggard haha... puss


haha psykokille: (läs uppifrånoch ned)

PRIVAT Från: MordeCai
hejsan..du var mig en otroligt vacker tjej måste jag säga..allt bra med dig?? snygga tatueringar har du oxo..jag ber om ursäkt ifall jag stör

PRIVAT Från: nadialicious
hejsan! tack så hemskt mycket :)
jo det är bra med mig.. själv?
tack så mycket! :)

PRIVAT Från: MordeCai
P.S vill du så får du gärna adda mig [email protected] men förstår om du inte vill.kram


Men du måste vara snäll mott mig..jag fyller idag HURRA HURRA HURRRRRRRRRA

PRIVAT Från: nadialicious
hah aokej :)
aa fast nee ger inte ut min msn till främlingar:P


PRIVAT Från: MordeCai
oki :S hur kommer det säg då?? jag menar jag är ingen jävla idiot om du tror det *låter nästan som du tror det* jag fråga bara om din msn bara för det vore otroligt kul att få prata med dig mer och lära känna dig mer..och här kan man inte starta nån konversation på samma sätt som man kan över msn ..men men förlåt att jag fråga :'( *nu känner jag mig dum* förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0