As Above So Below

Hej alla söta! Igår var vilt.
Skulle ju egentligen till kista, men skön som man är så bytte man om i flera timmar. Ja, flera timmar. Slutade med att jag endå tog kläderna jag bestämt mig för från början..
Mötte i alla fall karla med min stackars häl, kunde knappt gå i början. Sen åkte vi mot fridhemsplan men highclass nivå22 var det för lång kö till (ni läste rätt) så vi åkte till ego. Sen fortsatte vi till den nya klubben malibu, där var det blandade känslor he he, kill mode. Men det var kul endå, som sagt - väldigt vilt.
Vi träffade massor med folk vi kände :) även de vi inte ville träffa............ haha nej nu ska jag inte lägga mer tid på dig.
Hur som, så var vi där i några timmar och sen drog jag, karla och ella till royal garden. Där var josephine och nikolina :) hade jätte skoj där faktiskt.
Men som jag nämnde säkert 5 gånger igår så är jag sjuk, igår låg det på 39graders feber så vid 2 begav jag mig hemåt. Men av någon anledning var jag inte hemma förrän 4? haha kan ju inte ta 2 timmar från kungsträdgården hem? Jajaja hur som helst, idag har jag nog 40 graders feber. Mamma säger nej men jag tror nog det.
Hälen bränner bara jag rör foten, kan knappt prata tack vare halsen och mår illa. Men ut ikväll igen! Kim spelar på cattelin, simon på neo och linn fyller år. På något sätt vill jag försöka klaffa in allt, får se hur bra jag och febern går ihop!
Nu ska jag fortsätta tagga, äta lite blåbär och dricka mitt te! Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0