Tvek assååå

Hallååå.
Kom hem för ett tag sen, har vart i kista med robin. Var jätte trevligt, fick robin att köpa ett par jätte snygga jeans också :)
Hahahaha och när han skulle kolla modellerna på jeansen så tog han ned hela skylten som stod uppe på hyllan haha lilla robin... Sen jämförde han sex med växthuseffekten. Alltid kul att lyssna på honom haha.
Var även på sjukhuset idag igen, för att hämta mina testsvar men de hade inte kommit än :( Gör riktigt ont att ens sätta sig på bussen dit faktiskt, benen bara skakar. Men blir väl bra på något sätt...
Hade dock vart skönt att ha någon som gav en lite kramar. Någon som sa snälla ord. Istället för att bli nedtryckt och förnedrad. Men men klarar mig fin fint själv igenom detta.

Imorgon ska jag träffa elize :) sen ska jag på möte angående min samhällstjänst. Sen ska jag ut. Förhoppningsvis blir det laroy - graceland - ego.. Men vi får se!

Ska väl gå och lägga mig snart.
Jag har äntligen fått en dator nu(min förra dog) och den här har gamla XP. Men det går inte att uppdatera den till något nyare, så inte ens msn funkar på den här datorn just nu!!! Lackar satan, får ringa hit lantz imorgon he he.
Men nu har jag inte tid att skriva mer, puss på alla utom dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0